İş Giderleri Yöneticisi: Küçük Hizmet Sağlayıcılar için Mükemmel Bir Uygulama
İş Gider Yöneticisi, GSW Connect tarafından geliştirilen bir Android uygulamasıdır. Küçük işletme sahipleri ve hizmet sağlayıcıları için çok önerilen ücretsiz bir uygulamadır. Kişisel antrenör, elektrikçi, boyacı, motosiklet kuryesi, tamirci, programcı, hizmetçi, günlük temizlikçi, marangoz, bahçıvan, kuaför, taksi şoförü, Uber şoförü, masör, satıcı veya diğer herhangi bir hizmet sağlayıcısı olun, bu uygulama sizin için mükemmeldir.
Uygulama günlük gelir ve giderlerinizi kaydetmeyi kolaylaştırır. Aylık veya yıllık raporlar sunar ve bu raporlar PDF formatında kaydedilebilir. Temiz ve temel arayüzü kullanımı kolaydır ve herkes saniyeler içinde kullanmaya başlayabilir. Uygulama, alacak hesapları, borç hesapları, takvim, grafikler, müşteri listesi, tedarikçi listesi ve satış veya bütçe notu gibi farklı bölümlere ayrılmıştır. Bu, gününüzü, haftanızı ve ayınızı düzenlemeyi kolaylaştırır ve giderlere göre karınızın görsel bir temsilini sağlar.
Business Expense Manager hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Business Expense Manager denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!